اخبار

توسعه کسب و کار با تولید محتوا

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

خلاصه خبر

در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی جلسات مشاوره حضوری با متقاضیان مشاغل خانگی انوشیروان سعیدی مشاور کسب و کار آنلاین برگزارشد .


متن کامل خبر

به گزارش دبیر خانه طرح ملی مشاغل خانگی : در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی و مشاوره متقاضیان مشاغل خانگی انوشیروان سعیدی مشاور کسب و کار آنلاین گفت : اگرمی خواهید در کسبو کارتان با شکست مواجه نشوید حتما  تولید محتوا در مشاغل خانگی  را دستور کار خود قرار دهید .

وی با تاکید براینکه  بازاریابی یعنی ، جلب احساسات مشتری به محصول وادامه داد: بازاریابی یک برنامه با ابزار، روش ها و تاکتیک های کاربردی برای افزایش سود آوری متفاوتی دارد.

.هر شاخه ای از کسب وکار باید یک برنامه بازاریابی مشخص داشته باشد و کسب وکارهای خانگی از این قضیه مستثنی نیستند. اما یکی از مهم تریم بخش های بازاریابی، تولید محتواست.

وی بازار یابی را یکی از روش های جذب ، حفظ و توسعه مشتریان خواند و افزود: تولید محتوا در مشاغل خانگی یعنی شما باید خلق یک ارزش افزوده معنوی برای مخاطبان خود پیامی رسا ارسال کنید تا آنها متوجه شما و محصول تان شوند.

سعیدی گفت: منظور از محتوا ، دانش ، آگاهی و علم درباره محصول و حواشی آن است . این دانش و آگاهی میتواند جنبه های مختلفی از محصول و کسب وکار شما بپردازد. افراد می خواهند از محصولات جدید آگاه شوند، می خواهند کاربردهای بیشتر محصولات ما را بدانند.

وی ادامه داد: محتوا ، همان اطلاعاتی است که مشتریان می خواهند اما قالب و فرمت آن می تواند شکل های متفاوتی داشته باشد .

وی در ادامه بر اثراتن تولید محتوا اشاره کرد وگفت: اما این تولید محتوا چه اثری می تواند بر کسب وکار خانگی شما داشته باشد؟ واقعیت این است که مدل بازاریابی هزاره سوم متکی به همین محتواست . عموم مردم بخش زیادی از فعالیت روزمره خودرا ناخواسته و یا خواسته به حضور در شبکه های اجتماعی ، وبسایت ها و اپلیکیشن ها اختصاص می دهند. نتیجه آن می شود که مرتباً در معرض رسانه و اطلاعات خُرد هستند. این اطلاعات می تواند بر سلبقه و انتخاب آنها اثر مستقیم بگذارد.

وی در پایان گفت: از این پس برای رشد و گسترش کسب و کارتان از راههای تبلیغاتی اصولی و مناسب بهره مند شوید. توجه کنید که اساسی ترین راه برای موفقیت در کسب و کارهای خانگی استفاده از ظرفیت های بسیار بالای فضای مجازی است که صاحبان کسب و کارهای خانگی می توانند برای معرفی و فروش کالا و خدمات خود با مصرف کننده گان ارتباط بر قرار کنند.

انتهای پیام