اخبار

بازدید مدیرکل امور بانوان استانداری همدان از کارگاه های قالیبافی

همدان

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

خلاصه خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، ربیعه علیمحدی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان به همراه رامین امیری مدیر اجرایی طرح از سه کارگاه قالی بافی خانم ابراهیم نیا پیشران طرح در همدان بازدید کردند.


متن کامل خبر

در این دیدار دکتر ربیعه علیمحدی ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی، این مجموعه را نهادی فعال و موفق در اجرای طرح هایی همچون توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و طرح ملی توسعه مشاغل خانگی عنوان نمود.

 مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این بازدید ضمن دیدار و گفت و گو با بانوان قالی باف، کارگاه های فعال در حوزه مشاغل خانگی را بستری مناسب در جهت تقویت و ارتقا توانمندسازی زنان و به تبع آن پویایی اقتصاد و افزایش تولیدات کشور عنوان نمود.

 علیمحمدی ضمن استماع مشکلات حوزه قالی بافی، در خصوص ارائه وام ها و تسهیلات اشتغالزایی روستایی با درصد پایین به فعالان حوزه مشاغل خانگی در سال های آتی نیز مطالبی عنوان نمود.

رامین امیری مدیر اجرایی طرح نیز عنوان نمود: خانم معصومه ابراهیم نیا، پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همدان و صاحب برند «ریس باف» است که تا کنون زمنیه اشتغال بیش از 60 نفر از متقاضیان حوزه قالی و تابلو فرش استان را فراهم نموده است