اخبار

متقاضیان مشاغل خانگی قم با تکنیک های بازاریابی و فروش آشنا شدند

قم

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

خلاصه خبر

وبینار با عنوان "بازاریابی و فروش" با هدف توانمندسازی و آشنایی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم برگزار شد.


متن کامل خبر

دکتر محمد ولیا بیدگلی در این وبینار به اهمیت بازاریابی و فروش در کسب وکارها پرداخت و گفت: اساسی ترین رکن یک کسب وکار بخش بازار و فروش می باشد.

دکتر ولیا بیدگلی گفت: توجه و نگرش درست به اهمیت بازاریابی و فروش در کسب و کارها کلید موفقیت کسب و کارها در دنیای بازاریابی و فروش امروزی است.

در ادامه ولیابیدگلی به مباحث مربوط به معرفی مدل های بازاریابی، انواع بازاریابی در حوزه پوشاک، نیازسنجی بازار پوشاک، مقایسه بازاریابی درونگرا و برونگرا، بازاردیجیتال؛ ابزارهای فناوری دیجیتال در بازاریابی و فروش پرداخت را شرح داد.

در بخش دوم این وبینار سوالات و پیج های فروش فراگیران به صورت آنلاین با مشاوره مدرس دوره بررسی شد و پیشنهادات مدرس به فراگیران ارائه گردید.

گفتنی است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در حال اجرا می باشد.

شایان ذکر است رویداد بانوی کارآفرین در حوزه پوشاک در استان قم به صورت مشترک توسط  دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم و کمیته امداد قم و مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی و سایر ارگان های مرتبط در حال برگزاری می باشد و علاقمندان می توانند ایده های خود را تا تاریخ 30 آبان ماه به دبیرخانه رویداد به آدرس https://formaloo.com/banookaridea ارسال نمایند.