اخبار

بازدید مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی خوزستان از کارگاه کیف و کوله ملیکا اهواز

خوزستان

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان با حضور در کارگاه تولیدی کیف و کوله ملیکا اهواز، در خصوص همکاری های متقابل با این تولیدکننده گفت و گو کرد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، شیما تقی نژاد مدیر اجرایی و مژگان ماندنی زاده کارشناس اجرایی طرح امروز شنبه، 22 آبان 1400 از کارگاه تولیدی سیده مریم حسینی کاکلکی تولیدکننده کیف و کوله زنانه و بچگانه در اهواز، بازدید کردند.

این تولیدکننده که اخیرا به طرح توسعه مشاغل خانگی خوزستان پیوسته و حدود پنج سال سابقه در این حوزه را دارد، تعدادی نیرو در کارگاه و تعدادی نیز به صورت کار در منزل، به کار گرفته و برنامه آموزش و جذب نیروهای جدید را در پیش دارد.

در این نشست حسینی کاکلکی بازاریابی و فروش را از مهم ترین چالش های خود عنوان کرد که تقی نژاد با ارائه ایده هایی در زمینه بسته بندی، برندسازی، راه اندازی استودیو تولید محتوا و قرارداد خرید تضمینی با نیروهای کار در منزل، وی را در این خصوص راهنمایی کرد.

اخذ مجوز مشاغل خانگی و انعقاد تفاهم نامه همکاری از دیگر موضوعات مورد بحث در این دیدار بود و قرار شد با برنامه ریزی دبیرخانه این کارآفرین در فهرست مشاوره های تخصصی و اقدامات پشتیبانی لازم در این زمینه قرار بگیرد.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.