اخبار

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:

آذربايجان غربي

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

خلاصه خبر

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از دستاوردهای پژوهشی و فناورانه و کارآفرینانه جهاددانشگاهی آذربایجان غربی بازدید  کرد.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، مهندس عبادی در این بازدید که به مناسبت هفته کارآفرینی برگزار شد اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان  پلی برای پیشرفت و توسعه کارآفرینان است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی با ایجاد بستر برای انجام فعالیت های پژوهشی و تولیدی پلی برای پیشرفت و توسعه کارآفرینان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه این چندمین بازدید مجموعه اداره کار از مجتمع پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی استان است، تصریح کرد: خوشبختانه در هر بازدید کیفیت فعالیت های علیم ، پژوهشی و کارآفرینی مجموعه ها و واحدها بهتر می شود.

عبادی این مرکز جهاد دانشگاهی را یکی از بهترین مراکز پژوهشی و دانشگاهی اعلام و خاطر نشان کرد: این مجموعه باتوحه به داشتن امکانات یک فرصت مغتنم به خصوص برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است که با بهره گیری ازاین امکانات وارد بازار کار شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اظهار کرد: بخش کشاورزی و اصلاح واحدهای درختان میوه و آزمایشگاه های این مجموعه در کل استان به دلیل داشتن امکانات مناسب نمونه و منحصربه فرد هستند.

وی هدف و فلسفه واحد رشد جهاد دانشگاهی را پرورش استعداد های برتر دانست و یاد آور شد: جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی باید از این فرصت  درجهت توسعه فعالیت خود در بازار کار بهره گیرند.

عبادی ادامه داد: با پیگیری ها و مساعدت ها در خصوص اخذ مجوزهای لازم برای واحدهای فعال در این مجموعه از دستگاه های زیربط و پرداخت تسهیلات امید داریم گام های خوبی در جهت ایجاد اشتغال پایدار و کار آفرینی برداشته شود.