اخبار

بیمه بافندگان فرش مورد توجه قرار گیرد

اردبيل

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

خلاصه خبر

پیشران رشته قالی‌بافی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل گفت: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های زنان قالیباف ارائه خدمات بیمه‌ای به آنها جهت برخورداری از مزایای درمانی و بازنشستگی است.


متن کامل خبر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، آرزو حسینی با بیان این مطلب در جلسه مشترک با مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 150 نفر زن خانه‌دار در شهرستان‌های نیر، نمین و روستاهای تابعه آنها در زمینه قالی‌بافی با من همکاری دارند.

 حسینی با اشاره به اینکه این بانوان می‌توانند با انجام یک فعالیت اقتصادی  در اوقات فراغت خود به درآمد خانواده‌ کمک‌کنند، افزود: دیگر درخواست زنان قالیباف ارائه برخی خدمات تسهیلاتی و رفاهی به آنهاست که امیدواریم مورد توجه جدی مسئولان امر قرار گیرد.  

میثم ضارب‌نیا، دبیر دبیرخانه مشاغل خانگی نیز در این دیدار ضمن استقبال از فعالیت‌های این پیشران جهت اشتغال‌زایی زنان خانه‌دار در شهرستان‌های نیر و نمین افزود: امیدواریم با حمایت‌های دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی استان، فعالیت‌های این مجموعه بافندگی رونق یابد و قالیبافان مربوطه تحت پوشش بیمه بافندگی قرار گیرند.