اخبار

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان:هدف اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اشتغال پایدار است

گلستان

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

خلاصه خبر

مدیراجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه مرحله انجام می‌شود وهدف ایجاد طرح ملی توسعه مشاغل خانگی،ایجاد اشتغال پایدار است


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ،مهدی خطیرنامنی اظهارکرد: از زمان شیوع بیماری کرونا وتعطیلی کسب و کارها  درکشور موجب شد موضوع  مشاغل خانگی مورد توجه قرار گیرد. 


وی ادامه داد: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  افراد بر اساس استعداد یابی و استعداد سنجی که میشوند،خدمات  آموزشی و مشاوره ایی دریافت میکنند.و با اتصال به  پیشران مرتبط با فعالیت های خود یا توانمندی در فروش ، به بازار اتصال پیدا می‌کنند. 


نامنی بیان کرد: با تقویت پیشران‌ها در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی درصدد  پایداری و افزایش بازار و فروش آنها هستیم ، لازم به یادآوری است که  این طرح برای متقاضیان به صورت رایگان است.

وی افزود:  مشاغل خانگی در ایجاد اشتغال پایدار، رونق اقتصاد خانواده ها ودر تولید ملی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان  خاطر نشان کرد: دنیا به سمت مشاغل خانگی حرکت می کند و ما نیز باید پیش از گذشته، موضوع مهم اشتغال را در بخش خانگی دنبال کنیم و مشاغل خانگی امنیت برای خانواده ها به وجود می آورد، آسیب های اجتماعی را  کاهش می دهد.