اخبار

حرکت به سمت ایجاد شرکت تعاونی بانوان مشاغل خانگی با همکاری پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم

قم

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

خلاصه خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و همکاری بخش تعاون اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی قم بازدید صورت گرفت.


متن کامل خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و همکاری بخش تعاون اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی قم  بازدید صورت گرفت.

در راستای اجرای و شبکه سازی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم بازدید از تولیدات خانم چهرگانی پیشران عروسک سازی صورت گرفت.

در این بازدید یاسر شریفی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم و آقای کبیری رئیس بخش تعاون اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی قم حضور داشتند.

در این بازدید شریفی به ارائه مورادی در خصوص بهینه سازی کیفیت محصولات و برندسازی محصولات این پیشران و نیز ظرفیت های شبکه سازی صورت گرفته در این طرح و نیز تعاونی های مشاغل خانگی پرداخت.

در ادامه کبیری نیز توضیحاتی در خصوص مزیت های شرکت های تعاونی به ویژه شرکت های تأمین نیاز پرداخت و نحوه راه اندازی این شرکت ها را شرح داد.

لازم به ذکر است خانم لیلا چهرگانی به عنوان پیشران عروسک سازی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی فعالیت دارند.

در  این بازدید باتوجه به شبکه سازی صورت گرفته در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم که با همکاری این پیشران انجام شده است و نیز ظرفیت ایجاد شده در این بخش مشاوره های لازم در خصوص ایجاد شرکت تعاونی مشاغل خانگی در این حوزه صورت گرفت.

در پایان بازدید صورت گرفته مقرر شد شرکت تعاونی تأمین نیاز در حوزه عروسک سازی و صنایع دستی با مدیریت پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم خانم لیلا چهرگانی وبا شبکه تحت اختیار با ظرفیت 20 نفر راه اندازی شود.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در حال اجرا می باشد.