اخبار

مدیریت بازاریابی و فروش، لازمه‌ی موفقیت در هر کسب‌وکار است

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

خلاصه خبر

عضو انجمن بازاریابی در کارگاه آموزش مجازی" مدیریت بازاریابی و فروش که در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی برگزار می‌شد گفت : تولید محتوا ، اعتمادسازی ، مدیریت بازاریابی و فروش، لازمه‌ی موفقیت در هر کسب‌وکار است.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی : چهارشنبه 26 آبان ماه سال 1400 سی و هفتمین دوره آموزش عمومی آنلاین «مدیریت بازاریابی و فروش محصولات»با تدریس دکتر میترا میجانی، عضو انجمن بازاریابی ایران  به‌صورت آنلاین در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی و اتصال به بازار برگزار شد..

سرفصل‌های ارائه‌شده در این دوره  شامل : کسب‌وکار چیست و کسب‌وکار ما جز کدام دسته هست؟، شاخص‌های اصلی شروع کسب‌وکارهای خانگی به‌منظور کسب و حفظ جایگاه اصلی در بازار کدم‌اند ؟، مزیت رقابتی محصول یا خدمات ما چیست ؟،

مشتری ، مصرف‌کننده و بازار هدف ما چه کسانی هستند ؟، برای راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی باید به چه مواردی توجه داشت؟،مزایای کسب‌وکار خانگی نسبت به انواع دیگر کسب‌وکار کدامند ؟، مدل بوم کسب‌وکار چیست ؟، استراتژی‌های ورود به بازار در کسب‌وکار خانگی و کوچک کدامند ؟، رقبای ما در بازارچه کسانی هستند ؟، بازاریابی نیچ، مدل رقابتی پورتر، آیا تحلیل SWOT را برای کسب‌وکار و افزایش فروش و شناسایی محصولات خود انجام داده‌اید ؟، در چرخه پایدار ارتباط بلندمدت با مشتری و مصرف‌کننده کدام برگ خریدها ضرورت دارند؟، برای معماری فروش کسب‌وکارمان چه‌کار کنیم؟ راهکارهای مؤثر فروش، برای معماری فروش کسب‌وکارمان چه‌کار کنیم؟ راهکارهای مؤثر فروش، فن بیان و زبان بدن در فروشندگی و فروش حرفه‌ای، کسب‌وکار اینترنتی خانگی راهی برای فروش بیشتر، پلتفرم های کسب‌وکار در فضای مجازی و آنالیز، چگونه محصولات خانگی خود را بفروشیم ؟ می‌باشند، موفقیت هر کسب‌وکار رابطه‌ی نزدیکی با چگونگی صحیح کنترل کردن امور آن، درواقع مدیریت صحیح کسب‌وکار موجب رشد آن می‌شود. مدیریت کسب، مدیریت واقعی دربرگیرنده هدایت قوی، رفتار مثبت، دانش و کسب‌وکار، کار را نباید صرفاً یک عمل دانشگاهی محسوب کرد، مهارت‌های مناسب فردی است. مدیریت درواقع هدایت افراد، تأثیرگذاری بر کار و تصمیم‌گیری به‌موقع و صحیح است و مهارت‌های مدیریتی را به‌مرورزمان ، بایست کسب کرد و به‌بیان‌دیگر کسب مهارت‌های مدیریتی درواقع همانند سپرده می‌شود .بودند

تمامی این دوره‌های و مشاوره‌های در راستای اتصال به بازار هست در زمان برگزاری کارگاه متقاضیان سؤالات خود را می‌پرسیدند و دکتر میجانی به ارائه پاسخ در این خصوص می‌پرداختند .

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی هرمزگان نیز مجری این طرح در استان است.

انتهای پیام