اخبار

کارگاه تجربه خیاطی برگزار شد

قزوين

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

خلاصه خبر

کارگاه آموزشی تجربه خیاطی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی توسط دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قزوین برگزار شد.


متن کامل خبر

زرآبادی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قزوین، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارفرمای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بوده و جهاد دانشگاهی قزوین و اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی به ترتیب مجری و ناظر این طرح هستند.

زرآبادی گفت: دبیرخانه این طرح ملی در استان قزوین به مناسبت هفته کارآفرینی، کارگاه آموزشی تجربه خیاطی را برای پیشران‌های دغدغه‌مند این رسته شغلی برگزار کرد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی روز شنبه 1400/08/22 از ساعت 16 الی 18 به صورت آنلاین برگزار شد و فیلم ضبط شده آن از طریق لینک https://web.jedu.ir/b/htt845689 برای علاقمندان در دسترس خواهد بود.

زرآبادی اضافه کرد: این کارگاه به منظور توانمندسازی و انتقال تجربیات یکی از کارآفرینان موفق حوزه خیاطی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شده و سرکار خانم میرکمالی مدیر و موسس کارگاه تولید لباس مکنون و برگزیده مسابقه میدون به اتقال تجربیات و نکات لازم برای راه‌اندازی یک کسب و کار موفق در حوزه خیاطی  پرداخت.

وی همچنین افزود: پیش از آغاز وبینار از پیشران ها و متقاضیان خیاطی خواسته شد تا سوالات و دغدغه های خود را به این دبیرخانه اعلام کنند که با جمع بندی این سوالات محتوای این وبینار تنظیم و سوالات از خانم میرکمالی پرسیده شد.