به گزارش دبیر خانه طرح ملی مشاغل خانگی صدیفه مظفر ، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در پی انتشار این خبر گفت :این کارگاه که دوشنبه 24آبان 1400در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگیبرگزار شده بود خوشبختانه ازاستقبال چشمگیری روبرو شد.
وی افزود: دبیر خانه طرح ملی مشاغل خانگی در راستای اتصال به بازار، با توجه به نیازسنجی های به عمل آمده، کارشناسان مشاغل خانگی از متقاضیان و پیشرانهای طرح ملی مشاعل خانگی دبیر خانه طرح ملی مشاغل خانگی به کارفرمایی اداره کار اقدام به برگزاری سی و ششمین دوره آموزش عمومی «کارآفرینی »نمود.
این مقام مسئول ادامه داد: این دوره با تدریس خانم" دکتر میترا میجانی" عضو انجمن بازار یابی ایران در در تاریخ برای متقاضیان تمام شهرستان های استان هرمزگان برگزار گردید.
سر فسلهای ارائه شده در این دوره شامل : 1 -کسب و کار چیست و کسب و کار ما جز کدام دسته می باشد؟
2شاخص های اصلی شروع کسب و کارهای خانگی به منظور کسب و حفظ جایکاه اصلی در بازار کدامند ؟
3 -مزیت رقابتی محصول یا خدمات ما چیست ؟
4 -مشتری ، مصرف کننده و بازار هدف ما چه کسانی هستند ؟
5 -برای راه اندازی کسب و کار خانگی باید به چه مواردی توجه داشت؟
6--مزایای کسب و کار خانگی نسبت به انواع دیگر کسب وکار کدامند ؟
7 -مدل بوم کسب و کار چیست ؟
-استراتژی های ورود به بازار در کسب و کار خانگی و کوچک کدامند ؟
9 -رقبای ما در بازار چه کسانی هستند ؟
10 -بازاریابی نیچ
11 -مدل رقابتی پورتر
12 – آیا تحلیل SWOT را برای کسب و کار و افزایش فروش و شناسایی محصوالت خود انجام داده اید ؟
13 -در چرخه پایدار ارتباط بلند مدت با مشتری و مصرف کننده کدام فاکتورها ضرورت دارند؟
14 -برای معماری فروش کسب و کارمان چه کار کنیم؟ راهکار های موثر فروش
14 -فن بیان و زبان بدن در فروشندگی و فروش حرفه ای
16 -کسب و کار اینترنتی خانگی راهی برای فروش بیشتر
17 -پلتفرم های کسب و کار در فضای مجازی و آنالین
18 -چگونه محصوالت خانگی خود را بفروشیم ؟ می باشند
انتهای پیام
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷