اخبار

اهمیت تولید محتوا در مشاغل خانگی

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

خلاصه خبر

مشاوره کسب و کار خانگی گفت :خلاقیت در تولید محتوا و ایجاد نیاز به محصول تاثیر بسزایی  در رونق کسب و کارهای خانگی را دارد  صاحبان مشاغل برای تبلیغ کالاها یا خدمات خود باید خلاق باشند .


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی : در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی و مشاوره متقاضیان مشاغل خانگی انوشیروان سعیدی مشاور کسب‌وکار توضیح مختصر از تولید محتوا در رونق کسب‌وکارهای کوچه پرداخت و گفت: امروزه تبلیغات و بازاریابی تنها راه تحقق اهداف و رسیدن به موفقیت در کسب‌وکار نیست. آنچه رونق تجارت و کسب‌وکار را به دنبال دارد، تولید محتوای باکیفیت است.

وی افزود : اکثر افراد جهت کسب اطلاعات و جستجوی محصول، خدمات یا شرکت‌ها، با استفاده از کلمات کلیدی در موتورهای جستجو، محتوای صفحات اینترنت را بررسی می‌کنند. آن‌ها همیشه به دنبال توضیحات دقیق، بروز و قابل‌اعتماد درباره محصول موردنظرشان در صفحات اینترنت  هستند.

وی با اشاره به اینکه محتوا می‌تواند شامل متن، صوت، تصویر، ویدیو و غیره باشد.افزود: اعتمادسازی باعث می‌شود مخاطب همواره برای کسب اطلاعات یا پیدا کردن محصول موردنظر خود از سایت شما بازدید نماید.

سعیدی در ادامه مزایای استفاده از تولید محتوای را برشمرد و گفت: رضایت کاربران ، جذب کاربران بیشتری به سمت سایت ،

معرفی سایت به دیگران و افزایش آمار بازدیدکنندگان، بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو ، عامل موفقیت صاحبان کسب‌وکار، مؤثر برای وفادار سازی مشتریان،و یک روش تضمین‌شده برای افزایش درآمد و فروش هست.

این مشاور کسب‌وکار به نقش محتوا در کسب‌وکار اشاره کرد و گفت :  ممکن است صاحبان این برند خواصی ، تصمیم بگیرند محتوا را به‌عنوان ابزار دائمی تبلیغی و ترویجی در کنار کسب‌وکار خود حفظ کنند.به همین دلیل بودجه خواصی را برای تولید محتوا در نظر می‌گیرند.

انتهای پیام