به گزارش دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی : در
راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی و مشاوره متقاضیان مشاغل خانگی انوشیروان سعیدی
مشاور کسبوکار توضیح مختصر از تولید محتوا در رونق کسبوکارهای کوچه پرداخت و
گفت: امروزه تبلیغات و بازاریابی تنها راه تحقق اهداف و رسیدن به موفقیت در کسبوکار
نیست. آنچه رونق تجارت و کسبوکار را به دنبال دارد، تولید محتوای باکیفیت است.
وی افزود : اکثر افراد جهت کسب اطلاعات و جستجوی
محصول، خدمات یا شرکتها، با استفاده از کلمات کلیدی در موتورهای جستجو، محتوای
صفحات اینترنت را بررسی میکنند. آنها همیشه به دنبال توضیحات دقیق، بروز و قابلاعتماد
درباره محصول موردنظرشان در صفحات اینترنت
هستند.
وی با اشاره به اینکه محتوا میتواند شامل متن،
صوت، تصویر، ویدیو و غیره باشد.افزود: اعتمادسازی باعث میشود مخاطب همواره برای
کسب اطلاعات یا پیدا کردن محصول موردنظر خود از سایت شما بازدید نماید.
سعیدی در ادامه مزایای استفاده از تولید محتوای
را برشمرد و گفت: رضایت کاربران ، جذب کاربران بیشتری به سمت سایت ،
معرفی سایت به دیگران و افزایش آمار بازدیدکنندگان،
بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو ، عامل موفقیت صاحبان کسبوکار، مؤثر برای
وفادار سازی مشتریان،و یک روش تضمینشده برای افزایش درآمد و فروش هست.
این مشاور کسبوکار به نقش محتوا در کسبوکار اشاره
کرد و گفت : ممکن است صاحبان این برند
خواصی ، تصمیم بگیرند محتوا را بهعنوان ابزار دائمی تبلیغی و ترویجی در کنار کسبوکار
خود حفظ کنند.به همین دلیل بودجه خواصی را برای تولید محتوا در نظر میگیرند.
انتهای پیام
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷