اخبار

بررسی قابلیت های توسعه بازار در بازدید از کارگاه متقاضی خیاطی اهواز

خوزستان

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان با حضور در کارگاه خیاطی متقاضی حوزه تولید پوشاک شهرستان اهواز در خصوص شرایط همکاری های متقابل گفت وگو کرد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، شیما تقی نژاد امروز، چهارشنبه 26 آبان ماه 1400 ضمن بازدید از کارگاه خیاطی بهار بلدی متقاضی حوزه تولید پوشاک شهرستان اهواز درباره شرایط طرح و زمینه های همکاری با این متقاضی به گفت و گو پرداخت.
تقی نژاد در این جلسه شیوه های مختلف حضور در طرح و حمایت های قانون مشاغل خانگی از فعالان این حوزه را توضیح داد و با بررسی نمونه کارهای تولیدی این متقاضی، درخصوص قابلیت های توسعه کار با تحقیق بازار و مدیریت تولید و فروش، راهنمایی های لازم را ارائه کرد.
در این جلسه همچنین بلدی با اشاره به سوابق فعالیت خود در حوزه پوشاک و سفارش گیری از مدارس و صنایع، نسبت به همکاری در حوزه تولید و آموزش نیروی انسانی ابراز آمادگی کرد و  قرار شد با عضویت این متقاضی در طرح، جلسات مشاوره تخصصی بازار برای وی برنامه ریزی شود.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با ظرفیت ایجاد شغل برای ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در ۳۱ استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر مجری این طرح در استان است.