اخبار

بازدید از کارگاه کیف دوزی روستای زاغه

همدان

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

خلاصه خبر

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان همدان، از کارگاه کیف دوزی «خوش بین» واقع در روستای زاغه از توابع شهرستان بهار توسط مدیر و عوامل اجرایی این طرح بازدید به عمل آمد.


متن کامل خبر

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان همدان، از کارگاه کیف دوزی «خوش بین»  واقع در روستای زاغه از توابع شهرستان بهار توسط مدیر و عوامل اجرایی این طرح بازدید به عمل آمد.

مدیر این کارگاه، آقای خوش بین از تولیدکنندگان موفق کیف در این روستا می باشد که به همراه برادران خود توانسته مجموعه فعالی را در این روستا راه اندازی کند، بازار تولیدات براردران خوش بین، تهران و تولیدکنندگان این استان می باشد.

طي اين بازديد اقای خوش بین مدیر کارگاه، ضمن بیان مشکلات موجود در صنعت پوشاک و آشنایی با روند اجرای طرح در استان همدان همکاری خود را با مجموعه جهاد دانشگاهی واحد همدان اعلام نمود

در این روستا تمرکز تولیدکنندگان کیف بالا است و می توان گفت که این روستا به عنوان یکی از قطب های مهم تولید کیف در استان می باشد.

 در پایان این بازدید که با دهیار و شورای اسلامی روستای زاغه نیزدیداری صورت گرفت مقرر گردید تا با تشکیل تعاونی کیف دوز های روستای زاغه و تجمیع فعالان این حوزه، بتوان از ظرفیت این تعاونی در راستای یکپارچه سازی تولید، برند سازی و افزایش تولید گام های موثری برداست