اخبار

تعاونی چرم دوزی مشاغل خانگی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم تشکیل می گردد.

قم

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

خلاصه خبر

در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و همکاری بخش تعاون اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی قم جلسه مشاوره شبکه سازی و تشکیل تعاونی با پیشران تولیدی چرم صورت گرفت.


متن کامل خبر

در راستای اجرا و شبکه سازی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم جلسه ای با حضور  یاسر شریفی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم و حبیب کبیری رئیس اداره تعاون اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم در محل دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم برگزار شد.

در این بازدید شریفی به ارائه مورادی در خصوص ظرفیت های شبکه سازی و مزیت هایی که شبکه سازی می تواند برای متقاضیان و پیشرانان داشته باشد در این طرح مطالبی مطرح کرد و در ادامه و نیز ضرورت تشکیل تعاونی های مشاغل خانگی پرداخت.

در ادامه کبیری نیز توضیحاتی در خصوص مزیت های شرکت های تعاونی به ویژه شرکت های تأمین نیاز پرداخت و نحوه راه اندازی این شرکت ها را شرح داد. و مشاوره های لازم در خصوص ایجاد شرکت تعاونی مشاغل خانگی در این حوزه صورت گرفت.

لازم به ذکر است آقای موسی زاده به عنوان پیشران چرم دوزی با تجربه چندین ساله در این رسته در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم فعالیت دارند.

در پایان بازدید صورت گرفته مقرر شد شرکت تعاونی تأمین نیاز در حوزه صنایع چرم با مدیریت پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم آقای موسی زاده تشکیل گردد.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در حال اجرا می باشد.