اخبار

آموزش کیفی جهاد دانشگاهی به قالیبافان دستباف همدان

همدان

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

خلاصه خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، دکتر عبدالله میرزابیگی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان همدان در کمیته فرش همدان با اشاره به اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، بستری مناسب برای ارتقاء فرش دستباف استان است گفت: دوره های آموزشی در حوزه فرش به صورت کیفی توسط جهاد دانشگاهی به متقاضیان این رشته ارائه خواهد شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، کمیته فرش دستباف استان همدان با حضور ظاهر پورمجاهد، معاون استاندار، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

در این جلسه دکتر عبدالله میرزابیگی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی همدان ضمن تشریح کامل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، این طرح را بستری مناسب جهت کمک به ارتقاء فرش دستباف استان عنوان نمود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی ادامه داد: در این جلسه مقرر گردید که دوره های آموزشی در حوزه فرش به صورت کیفی توسط جهاد دانشگاهی به متقاضیان این رشته ارائه گردد.

میرزابیگی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی از گزینه های خوب در حوزه آموزش و اشتغال کارآموزان فرش است ابراز کرد: اشتغال و اتصال هنرجویان و متقاضیان این رشته به بازا کار از دیگر دستورات جلسه بود که مقرر گردید در جلسه ای مجزا با حضور جهاد دانشگاهی مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در پایان این جلسه مقرر گردید جلسه ای مشترک بین جهاد دانشگاهی و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان همدان در راستای نحوه همکاری دو مجموعه در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برگزار گردد.