اخبار

برگزاری کلاس‌های آموزش حصیر بافی در روستای قلعه سفید استان بوشهر

بوشهر

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

خلاصه خبر

دو جلسه کلاس آموزش مقدماتی حصیربافی به صورت حضوری توسط پیشران حصیربافی ، آقای رضایی در روستای قلعه سفید شهرستان دشتستان برگزار شد.


متن کامل خبر

در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۲۳  دو جلسه کلاس آموزش مقدماتی حصیربافی و  با حضور قریب بر ۳۹ نفر ، در دو بخش جداگانه به صورت حضوری توسط پیشران حصیربافی ، آقای رضایی آموزش داده شدند.

در این کلاس ها مباحثی که بازار کار بیشتری دارد مورد اموزش قرار گرفت که شامل: سفره، لوستر، قندون و زیرانداز است و بعد از  فراگرفتن دوره بعد از آموزش پایه ای ، نکات تخصصی دوخت و بکار گیری رنگ در این صنایع به این هنر آموزان آموزش داده شد 

جناب آقای رضایی پیشران محترم حصیر بافی ضمن رضایت از فراگیران، در خصوص کلاس ها بیان کرد: افرادی که آموزش می‌بینند و توانمند می‌شوند در این زمینه ها جذب موسسه دستاکالا شده و با پشتیبانی موسسه بکار گرفته می‌شوند که در این راستا با همکاری تیم فروش ما بر بستر اینترنت و فروشگاه های مجازی و یکی از فروشگاه های فیزیکی ما، به بازار کار و فروش صنایع دستی حصیری متصل می‌شوند.

وی اضافه کرد: این طرح  که جهاد دانشگاهی جهت توانمند سازی افراد  در پیش گرفته در شناسایی و تامین نیروی انسانی قوی و کارآمد بسیار تاثیر گذار است.

انتهای پیام