اخبار

برگزاری دوره آموزش مهارتی حضوری رودوزی سنتی رایگان ویژه متقاضیان شهرستان قشم

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

خلاصه خبر

هشتاد و یکمین دوره آموزش مهارتی حضوری رودوزی سنتی با حضور پیشران سرکار خانم عایشه ملوان خواه ویژه متقاضیان شهرستان قشم در تاریخ۱۴۰۰/۹/۲ ، در حال برگزاری است.


متن کامل خبر

به گزارش دبیر خانه طرح ملی مشاغل خانگی ، امروز سه شنبه 2 آذر ماه 1400 کارگاه حضوری آموزش مهارتی حضوری رودوزی سنتی  به صورت رایگان در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگ با هدف با اتصال به بازار و بهره مندی از شبکه های افقی و عمودی با حضور پیشران سرکار پیشران سرکار خانم عایشه ملوان ویژه متقاضیان شهرستان بندر عباس برگزارشد.

پیشران سرکار خانم عایشه ملوان هدف جهاد دانشگاهی ازبرگزاری این دوره به منظور اجرای و پیاده سازی این طرح، جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، واسطه ای توانمندسازی واتصال به بازار، ایجاد زنجیره ارزش و ایجاد  فرصت های شغلی  در کسب و کاربرای  متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی که در سطح متوسط و پیشرفته خیاطی بوده است  .

این پیشران طرح ملی مشاغل خانگی گفت : این کارگاه در راستای توانمند سازی افرادی که به عنوان  زیر مجموعه با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شد.

شايان ذكر است؛ طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با هدف ايجاد اشتغال پايدار براي توانمندسازي متقاضيان و اتصال به بازار همزمان با سراسر كشور در استان هرمزگان در حال اجراست.

انتهای پیام