اخبار

برگزاری دوره آموزشی مهارتی قلاب بافی و تولید عروسک های فانتزی رایگان ویژه متقاضیان شهرستان گرگان

گلستان

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

خلاصه خبر

برگزاری دوره آموزشی مهارتی قلاب بافی و تولید عروسک های فانتزی با حضور پیشران خانم زهرا سنگوری ویژه متقاضیان شهرستان گرگان


متن کامل خبر

به گزارش دبیر خانه طرح ملی مشاغل خانگی ، امروز سه شنبه 2 آذر ماه 1400 کارگاه حضوری با رعایت پروتکلهای بهداشتی بابت  آموزش مهارتی قلاب بافی  و تولید عروسک ، در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی با هدف  اتصال به بازار و اشتغال پایدار توسط  پیشران رسته قلاب بافی  سرکارخانم زهرا سنگوری  ویژه متقاضیان شهرستان گرگان  به صورت رایگان برگزارشد.

خانم سنگوری  گفت : با توجه به اینکه در رسته قلاب بافی تمام سرمایه لازم زیر ۱۰۰ هزار تومان هست،اما با آموزش صحیح و کاربردی  به متقاضیان می توانیم ارزش افزوده بالایی ایجاد کنیم.

این پیشران طرح ملی مشاغل خانگی با بیان اینکه تولید عروسک ها و وسایل فانتزی نیاز به حوصله و مهارت دارد ،اما مشتریان آن نیز رو به افزایش می باشد ،که با آموزش و توانمند سازی متقاضیان میشود عرضه را بالا برد.

شايان ذكر است؛ طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي با هدف ايجاد اشتغال پايدار براي توانمندسازي. متقاضيان و اتصال به بازار همزمان با سراسر كشور در  *استان گلستان* در حال اجراست.