اخبار

جلسه هماهنگی با صندوق کارآفرینی امید استان زنجان

زنجان

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

خلاصه خبر

در راستای اجرای فاز دوم و سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، به کارفرمایی و نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، جلسه هماهنگی با صندوق کارآفرینی امید استان زنجان برگزار شد.


متن کامل خبر

در این جلسه که با حضور معاون صندوق کارآفرینی امید استان زنجان برگزار شد، مدیر پروژه ملی توسعه مشاغل خانگی در زنجان ضمن ارائه گزارش از روند اجرای طرح، به فرآیند اعطای تسهیلات به پیشرانان مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود علیرغم مذاکرات قبلی و توافق انجام شده با مدیر صندوق کارآفرینی امید استان، پیشرانان موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند.

آقای عسگری، معاون صندوق کارآفرینی امید استان زنجان، فرآیند اعطای تسهیلات را تشریح کرد و مقرر گردید معرفی پیشرانان با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به جهاددانشگاهی انجام شده و در نهایت از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صندوق کارآفرینی امید معرفی گردند.

در ادامه جلسه مدیر پروژه از فعالیت‌های انجام شده در خصوص برگزاری نمایشگاه و فروشگاه محصولات مشاغل خانگی و اقدامات انجام شده در خصوص ایجاد انبار دیجی‌کالا در استان زنجان خبر داد و مقرر گردید لیست تولیدکنندگان و فعالان حوزه مشاغل خانگی از سوی صندوق کارآفرینی امید جهت اطلاع‌رسانی و پیوستن به شبکه ایجاد شده در اختیار جهاددانشگاهی قرار گیرد. همچنین مقرر گردید همکاری‌های لازم در راستای برگزاری نمایشگاه و فروشگاه محصولات مشاغل خانگی انجام پذیرد.