اخبار

از تولید خانگی تا صادرات محصولات پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم

قم

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

خلاصه خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم، محصولات پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم به جشنواره و نمایشگاه فروش بین المللی نجف اشرف ارسال شدند.


متن کامل خبر

یاسر شریفی مدیرا اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم گفت: نمایشگاه بین المللی جشنواره فروش نجف اشرف از 12 تا 21 آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های نجف اشرف برگزار می گردد.

شریفی گفت: این جشنواره فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی های محصولات مشاغل خانگی و تولیدکنندگان و نیز کسب تجربه لازم از حضور در یک جشنواره بین المللی و نیز نقش مهمی در ایجاد ارتباطات با تولیدکنندگان این کشور را برای پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم فراهم می کند.

شریفی افزود: پس از بررسی ابعاد مختلف نمایشگاه و اخذ استعلامات مربوطه و جلسات و ارتباط با مدیریت جشنواره و بررسی توانمندیهای این جشنواره فروش که به صورت بین المللی در شهر نجف اشرف برگزار می گردد جلساتی در محل دبیرخانه طرح با پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برگزار گردید و افراد علاقمند به شرکت در جشنواره انتخاب شدند.

شریفی در ادامه گفت : به جهت توانمندسازی پیشران های در ارائه محصولات در این راستا کارگاه های توانمندسازی در خصوص نحوه قیمت گذاری محصولات، نحوه استاندارد سازی و آماده سازی محصولات برای حضور در نمایشگاه و نیز جلسات نیازسنجی محصولات مورد نیاز برای ارائه در نمایشگاه برگزار گردید.  

 شریفی در پایان گفت: پس از جمع بندی های صورت گرفته محصولات 5 نفر از پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در رسته پوشاک، چرم و صنایع دستی و خشکبار به نمایندگی آقای عباسی پیشران و تسهیلگر طرح به این جشنواره اعزام شدند.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و بااجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در حال اجرا می باشد.