اخبار

جلسه هماهنگی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان با معاون فرماندارو بخشداران شهرستان گالیکش

گلستان

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

خلاصه خبر

جلسه مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان با معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشداران شهرستان گالیکش برگزار گردید.


متن کامل خبر

جلسه مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان آقای مهدی خطیر نامنی با معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشداران شهرستان گالیکش در فرماندای گالیکش برگزار گردید.

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان  در این  جلسه  آقای خطیرنامنی مدیر اجرایی طرح ملی  ضمن تشریح کامل طرح و لزوم آموزش ، مشاوره و وصل به بازار برای رونق و گسترش کسب و کارهای خانگی ،از مجموعه فرمانداری اللخصوص بخشداران همکاری بیشتر با این طرح ملی را خواستارشد .و علت آنرا نیز ارتباط بخشداری با دهیاران جهت سوق دادن افراد متقاضی مشاغل خانگی در روستاها به این طرح بیان کرد. و همچنین خواستار فعال شدن دفاتر ICT روستایی برای فعال شدن فروشهای مجازی محصولات روستا با آموزش نحوه عکسبرداری ،تولید محتوا و موارد مرتبط شد.

آقای میرنیا معاون عمرانی فرمانداری شهرستان گالیکش نیز با ابراز خرسندی و مثبت دانستن ثمرات این طرح آمادگی کامل مجموعه فرمانداری و بخشداران را برای همکاری با تسهیلگران و پیشرانهای شهرستان اعلام نمودند.

شایان ذکر است در این جلسه آقای ابراهیمی بخشدار لوه،آقای حاجیلری پسرکلو بخشدار مرکزی،خانم خسروی رئیس انجمن زنان نواندیش،خانم سرایلو تسهیلگر طرح‌ در شهرستان و جناب سرهنگ علی بیک حضور داشتند.