اخبار

برگزار بیست وچهارمین دوره آموزش تخصصی برند سازی محصولات آنلاین استان هرمزگان

هرمزگان

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

خلاصه خبر

مدیراجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان هرمزگان از برگزاری بیست وچهارمین دوره آموزش تخصصی برند سازی محصولات آنلاین » با تدریس خانم سالاری برای متقاضیان شهرستان های استان خبر داد .


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان، صدیقه مظفر مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی، پس از انتشار  این خبر گفت : بیست وچهارمین دوره آموزش تخصصی برند سازی محصولات آنلاین » با تدریس خانم سالاری برای متقاضیان شهرستان های استان بر گزار شد.

خانم سالاری  گفت : برندسازی فرایندی است که در آن نام برندتان را برای مخاطبین معنا می‌کنید و در جهت رسیدن به معروفیت و محبوبیت برند خود قدم بر می‌دارید. فرایند برندسازی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که هدف نهایی آن افزایش آگاهی مردم نسبت به نام و برند شماست. می‌توان گفت برند مجموعه‌ای از ارتباطات احساسی و عملکردی است و توقع مشتری را در مورد محصول شکل می‌دهد.

وی افزود: هر برند یک نام تجاری دارد که مانع از آن می‌شود که سایرین از هویت شما استفاده کنند. در واقع برندسازی فقط برای رقابت با سایر رقبا نیست، بلکه امری ضروری است برای اینکه از مسیر موفقیت خارج نشوید. مهم این است که بدانید چه چیز شما را منحصر به فرد می‌کند و اگر بر ارزش‌های خود تکیه کنید، در نهایت برنده میدان خواهید بود. پس باید برای متمایز کردن خود راهی پیدا کنید تا فرایند برندسازی شما باثبات و مفید باشد.

مدیراجرایی طرح ملی مشاغل خانگی ادامه داد: امروزه علاوه بر برندسازی برای کسب‌و‌کارهای کوچک، پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی نیز بسیار مورد توجه است. آنچه به برندسازی شخصی بسیار کمک کرده است، گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی در جهان است. پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی روشی است که به وسیله آن شخص بر خصوصیات و مهارت‌های خود تأکید می‌کند.

وی ابراز کرد: برندسازی همچنین برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان نیز مقوله بسیار مهمی به شمار می‌آید. می‌توان به یقین گفت که یکی از اشتباهات رایج آنها، عدم توجه به مقوله مهم بازاریابی و برندسازی است. تصور اکثر افرادی که به‌تازگی وارد بازار کار شده‌اند این است که بازاریابی و برندسازی هزینه بالایی دارد که از عهده آنها خارج است. اما بسیار مهم است که یک کسب وکار  در فرایند بازاریابی و برندسازی به دنبال میانبر نباشد و با صبر و حوصله برای رسیدن به هدف خود و ساختن یک برند خوب تلاش کند. زیرا امروزه با افزایش رقابت بین کسب‌وکارها بدون تردید برندسازی برای استارتاپ‌ها یکی از کلیدهای موفقیت است.

شایان‌ذکر است؛ طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي باهدف ايجاد اشتغال پايدار براي توانمندسازي. متقاضيان و اتصال به بازار در  استان هرمزگان هم‌زمان با سراسر كشور در حال اجراست.

انتهای پیام