اخبار

هماهنگی جهت تشکیل تعاونی تولید کیف در روستای زاغه

همدان

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

خلاصه خبر

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همدان و تشکیل تعاونی تولید کیف و کوله در روستا زاغه جلسه ای با حضور مدیر اجرایی طرح، رئیس اداره تشکیل تعاونی ها اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان و جمعی از مسئولین شهرستان بهار در محل کتابخانه عمومی این روستا برگزار شد.


متن کامل خبر

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همدان  و تشکیل تعاونی کیف دوزان در روستا زاغه  جلسه ای با حضور مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی همدان؛  رئیس اداره تشکیل تعاونی ها اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان و جمعی از مسئولین شهرستان بهار در محل کتابخانه عمومی این روستا برگزار شد.

در این جلسه رامین امیری، مدیر واحد اشتغال جهاد دانشگاهی همدان در خصوص ظرفیت های تشکیل تعاونی و مزیت هایی که این مهم  می تواند برای متقاضیان و پیشرانان داشته باشد مطالبی عنوان نمود.

در ادامه اقبال رستمی، رئیس اداره تشکیل تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ضمن اشاره به مزیت  شرکت های تعاونی به ویژه تعاونی های تأمین نیاز، نگاه مثبت و  برون گرا به داشته ها وظرفیت ها را امری ضروری عنوان نمود.

وی ادامه داد: در این روستا پتانسیل های بسیار خوبی وجود دارد که از این میان می‌توان به نیروهای جوانی که در تولید کیف به صورت‌ ماهر و نیمه ماهر هستند اشاره کرد

رئیس اداره تشکیل تعاونی ها ادامه داد: با هدایت و هدفمند نمودن اقدامات این تولیدکنندگان مبنی بر کاری علمی و نوین می‌توان ظرفیت های بالقوه این مجموعه را بالفعل کرد.

رستمی با اشاره به اینکه تعاونی نمود عینی کار تیمی است گفت: مهمترین عامل در موفقیت مجموعه ای از افراد که کار مشابه و یکسانی را دنبال می‌کنند کار تیمی است

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای خلاقیت و نوآوری است گفت: تولید کیف و محصولات نوین و متناسب با نیاز روز جامعه از جمله برنامه هایی است که باید در دستورکار تولیدکنندگان این روستا قرار گیرد.

رئیس اداره تشکیل تعاونی ها ضمن تاکید بر  برندینگ ابراز کرد: با وجود جمع کثیری از تولیدکنندگان کیف در این روستا که نیاز بسیاری از ادارات و ارگان های استان و حتی کشور را فراهم می‌کند نیازمند ثبت یک برند برای محصولات خود می باشد

وی در پایان به بازاریابی و مشتری مداری نوین نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به مطالب عنوان شده و اختصاص گروهی متخصص و اگاه به نیاز سنجی بازار و سپس تولید بر اساس نیاز و خواسته های امروز جامعه؛ بدون شک این روستا را به قطب تولید کیف کشور تبدیل خواهد کرد.