اخبار

جلسه مشاوره در خصوص راه اندازی سایت فروش محصولات پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم برگزار شد

قم

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

خلاصه خبر

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم جلسه ای با حضور یاسر شریفی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم و آقای مهندس فرخی مدیرشرکت فناور سیمابین و پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم برگزار شد.


متن کامل خبر

در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم جلسه مشاوره با موضوع راه اندازی سایت فروش محصولات با حضور  یاسر شریفی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم و آقای مهندس فرخی مدیرعامل شرکت فناور سیمابین و پیشران تولید پوشاک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم برگزار شد.

در این جلسه یاسر شریفی به ارائه مواردی در خصوص مقدمات لازم برای راه اندازی یک سایت فروش و نیز  اخذ مجوزات لازم برای راه اندازی آن رائه نمود.

در ادامه مهندس فرخی به صورت تخصصی مباحثی در حوزه طراحی پلن سایت، طراحی گرافیکی سایت و نحوه مدیریت فروش در سایت و نیز خدمات پشتیبانی سایت و نیز تبلیغات سایت و همچنین حوزه دیجیتال مارکتینگ و پلتفرم های تبلیغاتی جهت افزایش فروش محصولات به پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ارائه نمودند.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در حال اجرا می باشد.