اخبار

كارگاه آموزشي مهارت هاي عمومي كسب و كار ويژه متقاضيان طرح ملي توسعه مشاغل خانگي استان مركزي

مرکزي

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

خلاصه خبر

كارگاه آموزشي مهارت هاي عمومي كسب و كار ويژه متقاضيان طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در جهاددانشگاهی استان مركزي برگزار شد


متن کامل خبر

 

به گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي جهاددانشگاهي در استان مركزي؛ روز يكشنبه 14 آبان 1400، كارگاه آموزشي مهارت هاي كسب و كار در جهاددانشگاهي استان مركزي برگزار گرديد.

شايان ذكر است اين كارگاه با حضور مهندس شهرجردي  ويژه متقاضيان طرح ملي توسعه مشاغل خانگي استان برگزار شد.

شهرجردي با اشاره به اينكه: كمك گرفتن از اشخاصي كه در زمينه ايده پردازي و خلاقيت ذهني فعاليت دارند مي تواند در داشتن كسب و كار موفق اثر گذار باشد، افزود: فرايند شناسايي فرصت هاي شغلي و انتخاب بهترين آنها مواردي از جمله (داشتن طرز فكر صحيح، در جستجوي فرصت هاي جديد شغلي، شناسايي نقاط قوت و ضعف خويش، آمادگي و اقدام) مي باشد.

وي در ادامه از شناخت و تمركز روي فرصت شغلي انتخاب شده سخن گفت و بيان داشت: بايد دانش و مهارت هاي لازم را كسب نمود و به سوي موفقیت گام هايي موثر را برداشت.

ايشان در خصوص توسعه كسب و كار و فروش و ارزيابي محصولات مواردي را بيان نمود و گفت: از مجموعه مهارت هاي توسعه كسب و كار به استراتژي، فروش و مديريت ارتباطات مي توان اشاره نمود.

شهرجردي با بيان اينكه: يك مسير يا راهكار به راحتي در مقابل شما قرار مي گيرد اظهار داشت: توانايي ارزيابي فرصت هايي كه در رابطه با يك كسب و كار مي توان به آن پرداخت از جمله راه هايي است كه براي دستيابي و بهره برداري از آن فرصت براي ما فراهم مي گردد.  

وي در پايان در خصوص بازاريابي و فروش محصول تصريح كرد: چه آن زمان كه محصولي را عرضه مي داريم و چه زماني كه به دنبال كسب رضايت ديگران در بكارگيري يك ايده يا شكل گيري يك همكاري و مشاركت هستيم، اركان فرآيند فروش را ارائه مي دهيم.

شايان ذكر است؛ طرح ملي توسعه مشاغل خانگي با كارفرمايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اجراي جهاددانشگاهي همزمان با سراسر كشور در استان مركزي در حال اجراست.