اخبار

سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی : رویکرد جهاد دانشگاهی در ارائه آموزش‌های مشاغل خانگی، تقاضامحوری و نوآوری است

خراسان شمالي

۱۳۹۸/۰۵/۰۹

متن کامل خبر

معاون آموزشی و سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی گفت: رویکرد جهاددانشگاهی در ارائه آموزش‌های مشاغل خانگی تقاضامحوری و نوآوری است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، دکتر محمدصادق بیجندی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: این نهاد دانش بنیان است و یکی از حوزه های جدی آن حوزه آموزش های تخصصی و مهارت محور است.

وی افزود: براساس برنامه ششم توسعه، جهاددانشگاهی هدف گذاری کرده است تا در حوزه آموزش اشتغال محور در بیش از ۱۶۰ مرکز آموزش تخصصی و مهارت محور به آموزش بازار محور، تقاضا محور، جدید، نوآورانه و خلاقانه به حوزه اشتغال کمک کند.

وی گفت: پیاده سازی الگوی توسعه مشاغل خانگی طی تفاهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی پیگیری شده است و جهاددانشگاهی به عنوان مجری در ۹ استان در این زمینه در حال فعالیت است.

دکتر بیجندی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی و سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان این نهاد به همراه دکتر امامدادی، دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بازید از روند اجرای طرح الگوی نوین مشاغل خانگی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به خراسان شمالی سفر کرده اند.