اخبار

فرماندار نقده در دیدار با مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی آذربایجان غربی؛ بازارچه های محلی به مشاغل خانگی شهرستان اختصاص می یابد

آذربايجان غربي

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی آذربایجان غربی با فرماندار نقده دیدار و گفتگو کرد.


متن کامل خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی آذربایجان غربی با فرماندار نقده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، دکتر دیلمقانی با شاکر فرماندار نقده پیرامون اجرای کیفی و نظام مند طرح ملی مشاغل خانگی در شهرستان نقده به گفتگو پرداختند.

در این نشست فرماندار نقده با تشکر از جهاد دانشگاهی بخاطر طراحی و اجرای طرح مشاغل خانگی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد:فرمانداری  نقده و دستگاههای اجرایی متولی در شهرستان با تمام توان جهت تعامل سازنده برای عملیاتی کردن اهداف طرح ملی مشاغل خانگی و  پایدارسازی و اشتغال متقاضیان با جهاددانشگاهی و اداره کار همگام و همراه هستند.

شاکر اظهار کرد: با هماهنگی شهرداری و ادارات و سازمان های مرتبط با طرح ملی مشاغل خانگی، بازارچه های محلی به کسب و کارها و مشاغل خانگی اختصاص می یابد.

وی توجه به ارزیابی دقیق فرآیند اجرایی، ایجاد اشتغال پایدار و جدیت در روند اجرایی طرح را از الزامات عملیاتی طرح عنوان و اظهار کرد: شناسایی پشتیبانان مجرب و پایه کار، شناسایی کارگاه‌های تولیدی فعال و فعالان حوزه مشاغل خانگی و حمایت اساسی از این افراد از اولویت های  مهم این طرح می باشد.

همچنین فرماندار نقده حمایت همه جانبه آن فرمانداری را  از عوامل اجرایی و مساعدت همه جانبه جهت حصول نتیجه در شهرستان نقده اعلام کرد.

همچنین در این جلسه دکتر دیلمقانی مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان با ارائه توضیحات کامل از  فرایند و فازبندی طرح ملی مشاغل خانگی و اقدامات انجام شده درخواست همکاری و تعامل سازنده با فرمانداری نقده جهت پیشبرد اهداف طرح را اعلام کرد.