اخبار

تاکید بر ترویج و گسترش فرهنگ مهارت با تأکید بر مشاغل ارزان و ارتقاء فرهنگ کار

لرستان

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

متن کامل خبر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان بر ترویج و گسترش فرهنگ مهارت با تأکید بر مشاغل ارزان و ارتقاء فرهنگ کار تاکید کرد.

میترا ابراهیمی اظهار کرد: فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ضامن آینده شغلی و مالی فردی است که با عزمی راسخ در جهت اجرایی کردن آموزش‌های مهارتی دریافتی گام بردارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان از ارائه و معرفی حرفه‌های مهارت‌محور که با سرمایه کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال قابلیت راه‌اندازی دارند در  نمایشگاه مهارت های استان لرستان که طی هفته پیش برگزار شد خبر داد و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ مهارت با تأکید بر مشاغل ارزان و ارتقاء فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه را ضروری دانست و دستیابی به جهش مهارتی در راستای اشتغال مولد و حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه بود.

لازم به ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و روی آوردن به مشاغل ارزان و کم درآمد کلید خورده و در این راستا به موفقیت های چشمگیری رسیده است.

وی ادامه داد: کارآفرینان مهارت آموخته و مربیان حاضر در نمایشگاه به ارائه راهکارهای راه‌اندازی کسب‌وکارهای ارزان پرداخته و بازدیدکنندگان با روش‌های نوین کسب‌وکار آشنا شدند.

وی افزود: نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره یک شهرستان خرم‌آباد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۴ و ۲۵ آذرماه هفته جاری در ساعات ۸ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۷ برگزار و پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

لازم به ذکر است که متقاضیان و پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان می توانند در این نمایشگاه حضور یب