اخبار

جلسه هم اندیشی مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی با پیشران پوشاک و لباس در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

چهارمحال وبختيارئ

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

خلاصه خبر

جلسه هم اندیشی مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی با سرکار خانم عباسی،پیشران پوشاک و لباس با محوریت ادامه همکاری در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در دفتر معاون آموزش و اشتغال جهاددانشگاهی استان برگزار شد.


متن کامل خبر

جلسه هم اندیشی مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی با سرکار خانم عباسی،پیشران پوشاک و لباس با محوریت ادامه همکاری در طرح ملی توسعه  مشاغل خانگی در دفتر معاون آموزش و اشتغال جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
به گزارش دبيرخانه طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در جهاددانشگاهي استان چهارمحال و بختیاری، در راستاي عملياتي نمودن طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در این استان؛ جلسه هم اندیشی مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی با سرکار خانم عباسی،پیشران پوشاک و لباس برگزار شد.
محمدتقی حسین پوربا بیان اینکه که نقش اصلی در این زمینه را پیشرانان ایفا می‌کنند، اظهارکرد: پیشرانان بر اساس معیارهای مشخص، از میان بخش خصوصی متبحر در حوزه بازار، انتخاب می‌شوند که برای تولید کالای باکیفیت و ارزان‌قیمت از نیروی آموزش‌دیده در این طرح، استفاده می‌کنند.
وی رسیدن به درآمد پایدار را از اهداف اصلی این طرح ملی دانست و تصریح کرد: متقاضیانی که توان تولید دارند ولی توان فروش ندارند، با معرفی به پیشران (تولیدکننده ماهر و توانمند) و وصل شدن به بازار و شبکه‌سازی، صاحب شغل و درآمد پایدار می‌شوند.
به گفته وی، پیشران با ارائه آموزش‌های تخصصی بازار به متقاضی و عقد قرارداد فروش تضمینی، ضمن توانمندسازی متقاضی متناسب با نیاز و سلیقه بازار این اطمینان خاطر نسبت به بازاریابی و فروش محصول تولیدی را ایجاد می‌کند تا متقاضی دغدغه‌ای در این خصوص هم نداشته باشد.
مدیر اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان خاطرنشان کرد: پیشران‌ها نیز خود صاحبان برندهای معروف بازار هستند که می‌توانند با به کارگیری نیروهای آموزش‌دیده در این طرح، بدون درگیر شدن در مسائل استخدام و تأمین فضا و تجهیزات برای نیروی کار، نسبت به توسعه کسب‌وکار خود اقدام کنند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با حمایت از پیشران ها و هدایت آنان در مسیر اهداف این طرح ملی بتوان نقش موثری در ایجاد اشتغال استان ایفا کرد.