اخبار

بازدید مسوولان جهاددانشگاهی استان سمنان از غرفه طرح ملی مشاغل خانگی نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی

سمنان

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

خلاصه خبر

همزمان با گشایش نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی، رئیس، معاونین و مدیران جهاددانشگاهی استان سمنان از غرفه مشاغل خانگی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی در این نمایشگاه بازدید کردند.


متن کامل خبر

آخرین محصولات و تولیدات و فعالیت های شاخص در حوزه مشاغل خانگی و اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط واحدهای سازمانی، پیشرانان و متقاضیان مشاغل خانگی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی باهدف معرفی مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد در حوزه‌ پژوهش و فناوری فرهنگ آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان تا 9 دی‌ماه در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو تهران برگزارمی‌شود.

این نمایشگاه باهدف روایت دستاوردها و توانمندی‌های نوآورانه جهاددانشگاهی با باور توان ملی و تکیه‌بر مدیریت جهادی به‌منظور معرفی و آشنایی بیشتر مدیران اجرایی و صنایع بزرگ با توانمندی‌های این نهاد و توسعه همکاری‌های مشترک با سازمان‌های مختلف دولتی و غیردولتی برگزارمی‌شود.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی نیز با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جهاددانشگاهی در کشور اجرا می شود، در استان سمنان نیز بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ نفر در این طرح تحت پوشش قرار می گیرند، این طرح در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است.