اخبار

جلسه نشست و هم اندیشی رئیس جهاد دانشگاهی و مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی با انجمن صادرکنندگان و واردکنندگان مواد غذایی اتاق بازرگانی هرمزگان

هرمزگان

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

خلاصه خبر

شنبه 27 آذر 1400 در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ﺗﻮﺳﻌﻪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎرﻫﺎي ﺧﺎﻧﮕﯽ جلسه نشست و هم اندیشی رئیس جهاد دانشگاهی و مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی با انجمن صادرکنندگان و واردکنندگان مواد غذایی اتاق بازرگانی هرمزگان برگزار شد.


متن کامل خبر

شنبه 27 آذر 1400 در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ﺗﻮﺳﻌﻪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎرﻫﺎي ﺧﺎﻧﮕﯽ و ﻣﺤﻠﯽ در ﺑﺴﺘﺮ زﻧﺠﯿﺮه ارزش ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ و اﺗﺼﺎل ﭘﺎﯾﺪار ﺑﻪ ﺑﺎزار با حضور رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان و مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی جلسه ای جهت انعقاد تفاهم‌نامه در راستای شناسایی موانع توسعه بازار برای تولیدکنندگان و کسب و کارهای خانگی و ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی بین انجمن صادرکنندگان و واردکنندگان مواد غذایی اتاق بازرگانی و جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار گردید.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح‌های حمایتی حوزه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

 دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی به‌عنوان نهاد واسط، تسهیلگر و توسعه‌ای در حال اجرا است. اجرای این طرح در سه فاز پیش‌بینی شده که فاز اول شناسایی و اولویت‌بندی مزیت، فاز دوم به توانمندسازی متقاضیان و فاز سوم اتصال به بازار و ارتباط با برندهای معروف بازار فروش می‌پردازد.

 

شایان ذکر است:  طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مجری گری جهاد دانشگاهی هرمزگان در جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.