اخبار

ارائه 10 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به پیشران های جهاددانشگاهی

خراسان شمالي

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خلاصه خبر

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی از ارائه 10 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به پیشران های فعال طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبرداد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی، حسن خوش صفا اظهارکرد: با توجه به ابلاغ اعتبار مشاغل خانگی ، پیشران های فعال در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی جهاددانشگاهی به داره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

وی ادامه داد: پس از معرفی و اخذ مدارک اولیه و بازدید از کارگاه های این پیشران ها در نهایت با پرداخت تسهیلات به پیشران سوزن دوزی در شهرستان شیروان  ، عروسک سازی و فرش و گلیم در بجنورد موافقت شد.

خوش صفا با بیان اینکه هم اکنون پرونده این پیشران ها از سوی اداره کار به بانک ها ارجاع شده و افراد در حال ارائه تضامین لازم جهت آزاد سازی تسهیلات هستند، افزود: پیشران های دیگر حوزه پوشاک ، گلیم، بازار فروش و عرضه نیز در گام بعدی برای تسهیلات معرفی میشوند.

وی با قدردانی از زحمات همکاران حوزه اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با جهاددانشگاهی گفت: خوشبختانه اداره کار استان به منظور اعطای تسهیلات به پیشران ها در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با جهاددانشگاهی همکاری مطلوبی دارد.