اخبار

راه اندازی مرکز مشاوره و کارآفرینی جهاددانشگاهی در بجنورد

خراسان شمالي

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خلاصه خبر

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از راه اندازی مرکز مشاوره و کارآفرینی در مرکز استان خبرداد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی، حسن خوش صفا اظهارکرد: مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، مراکزی هستند که در حوزه کسب و کار می توانند نقش آفرینی کرده و در سه بخش صنعت ،خدمات و کشاورزی به افراد مشاوره ارائه دهند.

وی ادامه داد: راه اندازی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در سطح استان با ارائه خدمات مشاوره ای به صاحبان صنایع ، کارفرمایان و تعاونگران با هدف بررسی نقاط ضعف و قدرت آنان و ارائه راهکارهای مناسب به فعالیت می پردازند.

خوش صفا هدف از راه اندازی این مراکز را تقویت اکوسیستم های منطقه ای و توسعه فعالیتهای کارآفرینانه، جمعی و مشارکتی با توجه به مزیت ها و ظرفیت‌های اقتصادی موجود برشمرد، خاطر نشان کرد: از اهداف دیگر راه اندازی این مراکز می توان به ایجاد بستر لازم برای هدایت کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها) در راه اندازی کسب و کارهای نوآورانه،تورهای کارآفرینی و برپایی وبینارهای آموزشی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره و کارآفرینی جهاددانشگاهی در بجنورد با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته استانی و کشوری در قالب ارائه مشاوره و آموزش های حضوری و مجازی به افراد خدمات ارائه می دهد.