اخبار

بازدید مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از کارگاه خانم قیجی از پیشرانهای رسته خیاطی

گلستان

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

خلاصه خبر

بازدید مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان از کارگاه تولیدی لباس محلی در شهرستان علی آباد کتول انجام گردید


متن کامل خبر

به گزارش دبیر خانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان بازدید مدیر اجرایی طرح از کارگاه تولید لباس محلی در شهرستان علی آباد کتول انجام  گردید.

خطیر نامنی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ضمن بیان مزیتهای این طرح، خواستار احیائ خیاطی لباس محلی شد.

خطیرنامنی بیان کرد تا بعد از توانمندسازی متقاضیان از طریق آموزش و مشاوره های لازم و پیشران های موفق مثل خانم قیجی به بازار متصل گردند.

قیجی ضمن اشاره به ظرفیتهای تولید لباس محلی در شهرستان و بازار مناسب جهت عرضه آنها جهت استفاده در مراسمات بومی می‌توان با آموزش های تخصصی و سرمایه اندک این کسب و کار را در شهرستان رونق بخشید.و بخشی از متقاضیان خیاطی را به بازار وصل کرد.

یادآور می‌شود، این بازدید در  راستای اجرای فاز دوم طرح ملی توسعه  مشاغل خانگی   که از سوی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی واحد گلستان  برگزار گردید. شایان ذکر است: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  به کارفرمایی وزارت کار تعاون ورفاه اجتماعی و نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، همزمان با کل کشور در جهاددانشگاهی استان در حال اجرا میباشد .