اخبار

به گزارش خبرگزاری ایرنا قزوین؛ نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی در قزوین برگزار می‌شود

قزوين

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

خلاصه خبر

به گزارش ایرنا - مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی در استان قزوین گفت: نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی در راستای حمایت از این کسب و کارها توسط جهاد دانشگاهی و همکاری یکی از فروشگاه‌های اینترنتی در قزوین برگزار می‌شود.


متن کامل خبر

سید مصطفی زرآبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در استان قزوین که کارفرمای آن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجری آن جهاد دانشگاهی است اقدامات زیادی صورت گرفته و سعی شده مقدمات لازم برای توسعه این مدل کسب و کار به خوبی فراهم شود.
وی افزود: یکی از این برنامه ها برپایی نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی در استان است که با همکاری یکی از فروشگاه اینترنتی فعال در سطح استان برگزار می شود.
این مسوول گفت: برای راه اندازی چنین نمایشگاهی فراخوان لازم منتشر شده تا محصولات قابل ارایه را تا ۲۴ دی ماه ثبت نام کنند و پس از بررسی و تایید تولیدات و محصولات، آنها را به عموم مردم ارایه دهند.
زرآبادی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه تبلیغات شهری و مجازی صورت گرفته است، اضافه کرد: صنایع دستی، فرش بافی، گیاهان دارویی، شیرینی سنتی، تولید شیره انگور و کشمش، قارچ خوراکی و... جزو محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه می باشد.
مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قزوین با بیان اینکه امیدواریم این نمایشگاه منجر به رونق کسب و کار خرد شود، اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ ۳۰ دی تا ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد و از تمامی کارفرمایان و مردم برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل می آید.