اخبار

نمایش محصولات تولیدی برند "جاتی" اهواز در نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی

خوزستان

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

خلاصه خبر

محصول تولیدی پیشران حوزه تولید پوشاک ورزشی شهرستان اهواز به عنوان نماینده طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی تهران در معرض نمایش گذاشته شد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی با هدف معرفی مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد در حوزه‌ پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاددانش‌بنیان، از ۵ تا ۹ دی‌ماه ۱۴۰۰ در بوستان گفت و گو تهران برگزار شد که در این نمایشگاه منتخب محصولات تولیدی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از 9 استان نیز به نمایش درآمد.
در این خصوص از استان خوزستان ست های ورزشی زنانه و مردانه با برند "جاتی" تولید نادیا علی نجاتی، پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان با داشتن استانداردهای لازم اعم از برند، بسته بندی مناسب و شناسنامه به عنوان نماینده محصولات تولیدی طرح در استان به این نمایشگاه معرفی و در معرض بازدید عموم قرار گرفت.
این نمایشگاه با هدف روایت دستاوردها و توانمندی‌های نوآورانه جهاد دانشگاهی با باور توان ملی و تکیه‌ بر مدیریت جهادی به‌منظور معرفی و آشنایی بیشتر مدیران اجرایی و صنایع بزرگ با توانمندی‌ها و دستاوردهای این نهاد و توسعه همکاری‌های مشترک برگزار شد.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر در 31 استان کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.