اخبار

دوره آموزشی «منابع تأمین مالی برای کسب و کارهای خانگی» توسط کیارش عباس زاده بنیان‌گذار اسنپ فود - در استان قزوین برگزار شد

قزوين

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

خلاصه خبر

وبینار آموزشی «منابع تأمین مالی برای کسب و کارهای خانگی» به‌صورت رایگان ویژه پیشران‌ها و متقاضیان مشاغل خانگی، برگزار شد.


متن کامل خبر

 

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قزوین؛ وبینار آموزشی «منابع تأمین مالی برای کسب و کارهای خانگی» ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قزوین روز یکشنبه 1400/10/19 از ساعت 16 الی 18 با تدریس آقای  کیارش عباس زاده بنیان گذار اسنپ فود برگزار شد.
در این دوره، آقای عباس زاده به بیان الزامات، نکات کلیدی در رابطه با منابع تأمین مالی برای کسب و کارها، شبکه سازی،روش های تامین مالی،هسته های اولیه کسب و کارو همچنین به معرفی منابع مفید در این حوزه پرداختند.
در بخش نهایی کارگاه، جهت پاسخ‌به سؤالات حضار جلسه در زمینه‌های مختلف بحث و تبادل نظر نمودند و به رفع ابهامات افراد حاضر در جلسه پرداختند.

لازم به ذکر است، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارفرمای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بوده و جهاد دانشگاهی و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین به‌ترتیب مجری و ناظر این طرح هستند.