یکی از ویژگیهای بارز ویدئو در مقایسه با عکس در استراتژی تولید محتوا برای بازاریابی دیجیتال، باز بودن دست تولیدکننده برای انتقال حجم بیشتری از اطلاعات به شکل موثرتر است. میتوان با قدری خوش ذوقی، ابتکار و با طراحی یک روایت جذاب و مسیر منطقی مخاطب را به طور صحیح هدایت کرد و با ایجاد یک حس خوب و دلنشین مشتریانی بیشتری را جذب کرد.
برای اثربخش بودن محتوای ویدیویی در جذب مخاطب، در کنار مهم بودن آمادهسازی یک سناریو خوب، فیلمبرداری مناسب، توجه به جزئیات، صداگذاری صحیح و حتی خروجی گرفتن مناسب، چیزی که تمام اینها را ممکن میکند، یک برنامهریزی درست است. این که بدانید ویدیو دقیقا چه زمانی و از چه کانالی باید منتشر شود. در ادامه نمونههایی از تولید محتوایی ویدیویی که توسط سرکار خانم غلامی و سرکار خانم مظفری پیشرانهای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد که با کمک و مشاوره دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی یزد ساخته شده است ارائه میگردد.
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷