اخبار

برگزاری کارگاه اموزشی " نقش طراحی لوگو در بهبود فروش" در اصفهان

اصفهان

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

متن کامل خبر

    بر اساس گزارش دبیرخانه کارگروه اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دراستان اصفهان، با برنامه ریزی صورت گرفته ، همزمان با برگزاری نمایشگاه عرضه و فروش محصولات تولیدی  پشتیبان ها و متقاضیان طرح در بازار بزرگ حکیم اصفهان، کارگاههای اموزش تخصصی برگزار می گردد.

در کارگاه اموزشی آشنایی با " نقش طراحی لوگو در بهبود فروش" متقاضیان با تعریف و اهمیت لوگو، رنگ، فونت، کیفیت، تاثیر لوگو در شبکه های اجتماعی، جذابیت بصری لوگو و... اشنا شدند.

به گفته  مدرس دوره خانم نوربخش، اگرچه نام عنصر اصلی برند است اما عناصر تصویری و گرافیکی نقش مهمی در ایجاد ارزش ویژه برند و افزایش آگاهی از برند دارد. لوگو طراحی گرافیکی و نماد منحصر به فردی برای معرفی محصول یا برند شماست که می‌تواند ابزاری رایگان جهت بازاریابی محصولات شما باشد. به همین جهت طراحی لوگو باید با دقت انجام شود. اهمیت لوگو در هیچ دوره ای به اندازه امروز نبوده است. مردم امروز کلمات را نمی خوانند، بلکه تصویر آنها را در ذهن خود منعکس می کنند و همین یکی از دلایل بسیار مهمی است که باید در تولید آن دقت کرد.

گفتنی است علاوه بر اجرای کارگاه های آموزشی تخصصی ، مشاوره های مورد نیازدر زمینه تهیه بوم مدل کسب وکار، نگارش رزومه، نحوه دریافت مجوز، انواع بسته بندی محصولات ، چگونگی ثبت برند و... ارائه می‌شود.