اخبار

حمایت از پیشران ها نقش موثری در ایجاد اشتغال دارد

چهارمحال وبختيارئ

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

خلاصه خبر

سرپرست معاونت آموزشی وکارآفرینی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار امیدواری کرد با حمایت از پیشران ها و هدایت آنان در مسیر اهداف این طرح ملی بتوان نقش موثری در ایجاد اشتغال استان ایفا کرد.


متن کامل خبر

درراستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان چهارمحال وبختیاری از کارگاه تولید لباس متعلق به سرکار خانم صالحی فرد با حضور آقای دکتر حسین پور، سرپرست معاونت آموزشی وکارآفرینی جهاد دانشگاهی وسرکارخانم سلطانی بازرس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهار محال وبختیاری بازدید شد.
محمدتقی حسین پور، دبیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پیشران با ارائه آموزش‌های تخصصی بازار به متقاضی و عقد قرارداد فروش تضمینی، ضمن توانمندسازی متقاضی متناسب با نیاز و سلیقه بازار این اطمینان خاطر نسبت به بازاریابی و فروش محصول تولیدی را ایجاد می‌کند تا متقاضی دغدغه‌ای در این خصوص هم نداشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: پیشران‌ها نیز خود صاحبان برندهای معروف بازار هستند که می‌توانند با به کارگیری نیروهای آموزش‌دیده در این طرح، بدون درگیر شدن در مسائل استخدام و تأمین فضا و تجهیزات برای نیروی کار، نسبت به توسعه کسب‌وکار خود اقدام کنند.
حسین پور در پایان اظهار امیدواری کرد با حمایت از پیشران ها و هدایت آنان در مسیر اهداف این طرح ملی بتوان نقش موثری در ایجاد اشتغال استان ایفا کرد.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مجری‌گری معاونت آموزش و کار آفرینی جهاد دانشگاهی در 31 استان کشور در حال برگزاری است