اخبار

کارگاه "راهکارهای عملیاتی افزایش فروش" ویژه متقضیان مشاغل خانگی قم برگزار شد

قم

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

خلاصه خبر

با هدف توانمندسازی و آشنایی و کسب ویژگی های مورد نیاز برای افزایش توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی در فروش محصولات خود و ارتباط با مشتریان و نحوه رفتار با مشتریان و ارائه راهکارهای ویژه و بررسی کسب وکارهای متقاضیان می باشد.


متن کامل خبر

با هدف توانمندسازی و  آشنایی و کسب ویژگی های مورد نیاز برای افزایش توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی در فروش محصولات خود و ارتباط با مشتریان و نحوه رفتار با مشتریان و ارائه راهکارهای ویژه و بررسی کسب وکارهای  متقاضیان می باشد.

در این کارگاه که به صورت مجازی به صورت مجازی برگزار شد در قسمت اول با مباحث مربوط به شناخت ارزش پیشنهادی، شناخت کامل مشتری، شناسایی مشکل و راه حل ها و ایجاد مزیت های رقابتی و فواید آن، تکنیک های افزایش فروش، خدمات فروش مناسب محصولات، حفظ مشتری های فعلی، راهکارهای خرید بیشتر و خرید راحت و دسترسی سریعتر به محصول توسط مشتری، ارائه کوپن و مدل های تخفیفی، کمپین های فروش، تولید محتواهای جذاب مشتری و تبدیل مشتری به نیروی فروش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی صحبت نمودند. و پس از ارائه ایشان در پنل دوم پرسش و پاسخ فراگیران انجام شد.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در حال اجرا می باشد.