وبینار آموزشی "نحوه رفتار با مشتری" با هدف توانمندسازی و آشنایی و کسب و کار ویژگی های مورد نیاز برای افزایش توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی در فروش محصولات خود و نحوه رفتار با مشتری و مدیریت ارتباط با مشتریان و ارائه راهکارهای ویژه متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم برگزار شد.
این وبینار به صورت یک بسته مهارتی و هدفمند آموزشی و مهارتی طراحی شد و مورد استقبال متقضیان قرار گرفتمتقاضیان در ابتدا با مباحث مربوط به اصول طلایی مشتری مداری، رفتار با مشتری، نیازسنجی مشتریان، زیباسازی محیط کاری مشتری، احترام به مشتری، فروش ارزش، نحوه برخورد با مشتریان ناراضی، افزایش سرعت پاسخگویی، نحوه برقراری ارتباط مداوم با مشتری، ایجاد احساس امنیت برای مشتری، تبدیل مشتری به مشتری وفادار با تدریس آقای دکتر سید مهدی حیدرآبادی آشنا شدند و در پنل دوم متقاضیان کسب وکارهای خود را معرفی کردند وایده های خود را بیان کردند و به کسب وکارهای آنها مشاوره های لازم ارائه شد.
شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و با اجرای جهاددانشگاهی در 31 استان در حال اجرا می باشد.
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی
(۰۲۱) ۶۶۷۴۷۷۴۷