اخبار

بررسی چالش ها و امکان سنجی بازار صادراتی برای تولیدی "کوک طلایی" اهواز

خوزستان

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

خلاصه خبر

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان در جلسه ای با تولیدکننده پوشاک شهرستان اهواز با موضوع بررسی چالش های این کارآفرین، راهکارهای برون رفت از این مشکلات را به وی ارائه کرد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، شیما تقی نژاد طی جلسه ای با زینب اسلامی نیا تولیدکننده پوشاک زنانه با برند "کوک طلایی" از شهرستان اهواز که یکشنبه، 26 دی ماه 1400 برگزار شد، مسائل و چالش های کسب و کار وی را مورد بررسی قرار داد.
این تولیدکننده که در حال حاضر کارگاه خود را در کوی فدک اهواز راه اندازی کرده است مشکلات خود در زمینه های مذاکره در بازار، بازاریابی و همکاری با تولیدکنندگان دیگر را مطرح کرد که تقی نژاد ضمن اشاره به ظرفیت های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خوزستان، توصیه کرد وی از جلسات مشاوره بازار استفاده کند.
مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی خوزستان تصریح کرد: اول باید روی کسب و کار خود متمرکز شوید، هدف، استراتژی و برنامه کسب و کار خود را مشخص کنید، بازار هدف خود را پیدا کنید و روش های تحقیق بازار را یاد بگیرید؛ همچنین ابتدا باید از بازار شهرستان خود سپس بازار استان و بعد دیگر استان ها شروع کنید و پس از تقویت بازار خود به فکر نقش آفرینی در بازار صادراتی با همکاری تولیدکنندگان دیگر باشید.
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نیز با سهمیه ۲۵۰۰ نفر، مجری این طرح در استان است.