اخبار

همکاری مشترک جهاد دانشگاهی و بنیاد شهید همدان/ برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت

همدان

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

خلاصه خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، صبح امروز سه شنبه 28 دی ماه جلسه معاون آموزشی جهاد دانشگاهی همدان و مدیر اشتغال واحد؛ با مدیران اشتغال بنیاد شهید استان و شهرستان همدان برگزار شد.


متن کامل خبر

به  گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان همدان، صبح امروز سه شنبه 28 دی ماه جلسه معاون آموزشی جهاد دانشگاهی همدان و مدیر اشتغال واحد؛ با مدیران واحد اشتغال بنیاد شهید استان و شهرستان همدان برگزار شد.

در این جلسه، دکتر میرزابیگی معاون آموزشی، ضمن معرفی و تشریح برنامه های مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره 2 جهاد دانشگاهی همدان اظهار کرد: در این مجموعه دوره های مهارت محوری همچون فوریت های پزشکی، دستیار دندان پزشکی، تعمیرات تخصصی موبایل، تکنسنین داروخانه و ... برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره ها متقاضی و داوطلب بسیاری دارد گفت: این مجموعه از زمان آغاز فعالیت با انعقاد قرارداد با ادارت و ارگان های بسیاری همچون، اوقاف، شرکت گاز، اداره آب، پادگان قهرمان و ... موفق به برگزاری دوره های مهارتی متنوعی ویژه نیروهای انسانی این مجموعه ها شده است.

در ادامه نیز اقای امیری مدیر واحد اشتغال ضمن تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اظهار کرد: این طرح در قالب 11 رشته در سطح استان در حال اجرا است که در این میان  قالی بافی و تابلوفرش دو رشته پر متقاضی در استان می باشد.

در پایان این جلسه نیز آقای سپهری و آقای مظفری مدیران اشتغال بنیاد شهید استان و شهرستان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره های مهارت محور در مجموعه جهاد دانشگاهی ، موافقت خود را در همکاری با این مجموعه اعلام نمودند.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر گردید قرارداد همکاری میان دو مجموعه تنظیم و میان جهاد دانشگاهی و بنیاد شهید استان به امضا طرفین برسد.