اخبار

مکان بازارها و فروشگاه های اینترنتی نقش موثری در تحقق اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی دارند

چهارمحال وبختيارئ

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

خلاصه خبر

مدیر مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری اهمیت فروش محصولات تولید شده در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را یادآور شد و گفت: اولویت دادن به مکان بازارها و فروشگاه های اینترنتی برای تحقق اهداف طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


متن کامل خبر

مدیر مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری اهمیت فروش محصولات تولید شده در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را یادآور شد و گفت: اولویت دادن به مکان بازارها و فروشگاه های اینترنتی برای تحقق اهداف طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، نشست شورای راهبردی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس جهاددانشگاهی واحد استان، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی و مدیران ستادی و مدیران مراکز شش گانه آموزش های تخصصی، برگزار شد.  
سلیمان حیدری با اشاره به تجربیات خود در طرح پایلوت طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اهمیت فروش محصولات تولید شده در این طرح را یادآور شد و گفت: اولویت دادن به مکان بازارها و فروشگاه های اینترنتی برای تحقق اهداف طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
به گفته وی، یافتن بازاری برای فروش، نداشتن تجربه تجاری، عدم حضور پایدار در بازار و ناتوانی از معرفی و شناساندن خود به مشتری، از چالش های عمده برای کسب و کارهای کوچک است که بعد از تولید محصول با آن مواجه می‌شوند.
وی ادامه داد: آموزش و هدایت پیشران ها و همچنین متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به سمت فروشگاه های اینترنتی می تواند کمک موثری به فروش محصولات تولید شده باشد.
حیدری با بیان اینکه موفقیت این طرح با حمایت همه جانبه از پیشران ها رابطه مستقیم دارد، تصریح کرد: چنانچه ارائه تسهیلات مورد نیاز برای ادامه کار در اختیار پیشران ها قرار بگیرد، به طور قطع کمک بزرگی برای سرعت بخشی به اجرای این طرح در استان خواهد شد.
وی از همکاری همه جانبه مرکز مشاوره و خدمات شغلی جهاددانشگاهی برای اجرای موفق این طرح خبر داد و گفت: به منظور برندسازی، شناسنامه  دار کردن و تجاری سازی محصولات تولید شده این مرکز می تواند خدمات مطلوبی را به پیشران ها و متقاضیان ارائه دهد.