اخبار

اعلام آمادگی جهادکشاورزی استان مرکزی در اجرای طرح ملي توسعه مشاغل خانگي

مرکزي

۱۳۹۹/۰۶/۲۵

متن کامل خبر


 طرح ملي توسعه مشاغل خانگي در استان مركزي با حضور رئيس جهاددانشگاهي استان و مدير ستفا مركزي در جهادكشاورزي استان تشريح شد.
بر اساس اين گزارش؛ مجيد آنجفي رئيس جهادكشاورزي استان مركزي در اين نشست بر لزوم همكاري مشترك با جهاددانشگاهي استان به عنوان يك نهاد علمي و دانشگاهي كه داراي سابقه بسياري زياد است تاكيد كرد.
وي ضمن ابراز خرسندي از همكاري با مجموعه جهاددانشگاهي بر ضرورت همكاري از طرح ملي توسعه مشاغل خانگي بصورت تخصصي و با حضور كارشناسان مجرب اعلام آمادگي نمود.
مسعود شهرجردي رئيس جهاددانشگاهي استان مركزي نيز در ادامه تصريح كرد: طرح ملي الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي يك طرح دو جانبه مابين وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و سازمان تجاي‌سازي فناوري و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهي است كه همزمان با سراسر كشور در استان مركزي درحال اجراست
وي هدف از اجراي طرح ملي توسعه مشاغل خانگي را اشتغال پايدار بيان كرد و افزود: در طرح الگوي نوين توسعه مشاغل خانگي، جهاد دانشگاهي بعنوان يك نهاد تسهيل گر، نقش مداخله اي و توسعه اي در ايجاد، توسعه و پايدارسازي مشاغل خانگي را ايفا مي كند.
رئيس جهاددانشگاهي استان خاطرنشان كرد: در اين طرح شغل يا كسب و كار خانگي در قالب يك طرح كسب و كار بدون ايجاد مزاحمت و در كمال آرامش در واحد مسكوني شكل مي گيرد  كه در نهايت منجر به توليد كالاي قابل عرضه به بازار مي شود.