اخبار

انعقاد تفاهم نامه همکاری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با پیشران تولیدکننده پوشاک شهرستان دلیجان

مرکزي

۱۳۹۹/۰۶/۲۵

متن کامل خبر

 

به منظور اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی، تفاهم نامه همکاری با پیشران تولیدکننده تریکوبافی و مسئول موسسه خیریه دستهای توانمند مهرجو در شهرستان دلیجان منعقد شد
بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر ستفا مرکزی در نشست با پیشران تولیدکننده پوشاک شهرستان دلیجان با تشریح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، گفت: این طرح، طرحی دو جانبه مابين وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و سازمان تجاي‌سازي فناوري و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهي است كه توسط  جهاددانشگاهي اجرا مي شود.
وی به نقش جایگاه پیشران‌ان طرح و نحوه‌ همکاری و هم ‌افزایی آنان در راستای توسعه بازار و فروش محصولات متقاضیان تاکید کرد و افزود: امید است در هر شغل مزیت ‌دار خانگی به صورت شبکه‌ ای فعالیت انجام شود و تمامی ارکان زنجیره ارزش هر شغل تحت نظر پیشران اصلی نقش ایفا کند.
مدیر اجرایی طرح خاطرنشان کرد: یکی از اهداف طرح ملی الگوی توسعه مشاغل خانگی این است که برای تولیدات مشاغل خانگی، برند منحصر بفرد ثبت و محصولات در این قالب عرضه شود.
لازم به ذکر است در پایان تفاهم نامه همکاری در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی با خانم مژگان دستجردی پیشران تریکوبافی و مسئول موسسه خیریه دستهای توانمند مهرجو در شهرستان دلیجان منعقد شد.