اخبار

مجوز مشاغل خانگی برای پیشران عروسک سازی در بجنورد صادر شد

خراسان شمالي

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

خلاصه خبر

مریم کوهستانی پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی در رشته تولید عروسک در شهرستان بجنورد با مشاوره و راهبری کارشناسان طرح، مجوز مشاغل خانگی خود را دریافت کرد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی، مریم کوهستانی در رشته تولید عروسک در شهرستان بجنورد با برند "میگل" در شهرستان بجنورد در جهت توسعه فعالیت های کسب و کار خود در بخش مشاغل خانگی جهت اخذ این مجوز مشاوره و راهنمایی شد و پس از طی مراحل مربوطه موفق به دریافت این مجوز شد.
با اخذ مجوز مشاغل خانگی، این کارآفرین مشمول بهره مندی از تسهیلات و مزایای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و اقدامات تسهیلگرانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی شده است.
جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در راستای ایفای نقش تسهیلگری خود به عنوان یک نهاد توسعه ای در طرح ملی مشاغل خانگی، مداخلات مختلفی را برای تکمیل و ارتقا شبکه کسب و کارهای خرد و خانگی انجام می دهد که یکی از این اقدامات ارائه راهنمایی ها و مشاوره های موردنیاز و همچنین هماهنگی و تسهیل در راستای اخذ مجوزهای لازم است. 
مجوز مشاغل خانگی با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی برای این تولیدکننده صادر شده است. 
طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد دانشگاهی واگذار شده و سازمان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی نیز با سهمیه 500 نفری، مجری این طرح در استان است.