اخبار

برپایی اولین جشنواره ملی ایده‌های اشتغالزا و کارآفرین در خراسان‌شمالی

خراسان شمالي

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

خلاصه خبر

مدیر اشتغال و کارآفرینی، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از برپایی اولین جشنواره ملی ایده های اشتغالزا و کارآفرین در استان همزمان با سراسر کشورخبر داد.


متن کامل خبر

به گزارش دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان شمالی، محمد اربابی اظهارکرد:  جشنواره ملی ایده‌های اشتغالزا و کارآفرین از 20 دی ماه آغاز شده و تا 20 بهمن ماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: این جشنواره در محورهای اشتغالزایی و کارآفرینی، اشتغال مرتبط با محیط زیست، اشتغال زنان سرپرست خانوار، اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی مکران، اشتغال جوانان، اشتغال زندانیان آزاد شده ، اشتغال معتادین بهبود یافته، اشتغال معلولین، اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم برگزار می شود.
 اربابی در خصوص ثبت نام در این جشنواره افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق  سامانه  https://karafarinanebartar.mcls.gov.ir ثبت کنند، یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 05832258367 داخلی 238 تماس بگیرند.
 وی عنوان کرد: مهم‌ترین اهداف این جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ اشتغال کار آفرینی و نوآوری، شناسایی ایده‌های برتر اشتغال زا، تشکیل  بانک‌های اطلاعاتی  ایده های برتر اشتغال زا و صاحبان ایده در سراسر کشور، توسعه و ترویج ایده پردازی ، فراهم نمودن زمینه حمایت از ایده های اشتغال زا،شناخت فرصت های شغلی در مناطق و  کمک به ایجاد اشتغال پایدار کشور است.